Джерела шукаються студентом у бібліотечних каталогах самостійно.
Матеріал подавати стисло й по-суті.
Завдання № 2
Користуючися вже отриманими знаннями з теми "Поділ понять", побудувати максимально повну класифікацію понять.
Виконується на окремому аркуші у вигляді схеми.
Робота закріплює знання з теми “Поділ понять” і розширює знання про поняття.
Завдання № 3
Користуючися вже отриманими знаннями з тем "Судження" й "Поділ поняття", відшукуючи дані про судження в підручниках, побудувати максимально повну класифікацію суджень.
Виконується на окремому аркуші у вигляді схеми.
Робота закріплює знання з теми “Поділ понять” і розширює знання про судження.
Завдання № 4
1. За допомогою кіл Ейлера або інших графічних методів відшукати правильні модуси 4-х фігур простого категоричного силогізму, пояснити, чому ті чи інші модуси правильні і чому неправильні.
Робота потрібна для вироблення такої навички й розвитку здібностей до наукового дослідження. Її слід виконувати, не підглядаючи в підручник, а коли робота буде виконана, звіритися з підручником.
2. На кожний отриманий правильний модус скласти свої приклади. Ця робота потрібна для вироблення навички мислення за правильними формами, практичного оволодіння цими формами. Приклади не повинні бути звідкись списаними.
Завдання № 5
Написати реферат з теми: “Доведення і спростування”.
Тут слід розібрати сутність, структуру й види доведення і спростування. Робота повинна супроводжуватися власними прикладами.
Завдання № 6
Написати реферат на тему: “Гіпотеза і теорія”.
Тут так само слід розібрати, що є науковою теорією, показати сутність, структуру й види гіпотези, методи її підтвердження і спростування. Слід також висвітлити значення гіпотези в науковому пізнанні, а для студентів-юристів - ще й у слідчій практиці.