На гол. стор. Рекоменд. літ-ра Першоджерела
На тит. сторінку 1-50 51-100 101-150 151-187

  Тел.: 80505612639

"Переоцінка духовної вартости"

leben@ua.fm

151-187

86       151. АБО: МОСКВА ЛІКВІДУВАЛА Греко-католицьку Церкву. Багато пан-отців мучаться в концтаборах Сибіру. Протестуймо, вимагаймо прав для нашої Католицької Церкви. Православіє нам в, Галичині не потрібне.
      "Наша Церква є мученицькою, розп'ятою на хресті. Скільки то загинуло нас за Віру Христову". О, це правда, "Котилися і наші козачі дурні голови (...) за віру Христову", Т. Шевченко.
      (Не всі парафіяни знають, що грецьке слово "киріос" значить "майстер", "пан", "володар". Саксони з "киріос" зробили "кіріка", а потім - "кірха". Українці "к" вимовили як "ц", і постало слово "цьрки", а потім - "церква", що в перекладі на нашу мову значить "господня", "Панський дім", "кінгдом").
87       152. "БУДУЙМО НОВІ КАТОЛИЦЬКІ Церкви, вони дадуть нам Українську свідомість". Не обманюймо самі себе. Греко-Католицька і Греко-Православна Церкви не можуть Українцям дати того, чого в них немає.
      Знаємо: Українці мали багаті християнські Церкви, і в них бідну, бідну національну свідомість . "Бо ми мало молилися. Ми мало благали спасіння перед чудотворними іконами Ісуса Христа, Діви Марії, св. Варвари та іншими явленими". Пророк Т. Шевченко пише, що "будем, брате, явленими піч топити". ("Явленими" називаються "чудотворні ікони").
      Стояти на колінах перед явленими, і молитися, не тяжко. Вже сотні літ стоїмо на колінах перед позолоченими образами святих угодників Юдеї, Риму, Греції. Ніхто за таку нашу вірність іконам нас не шанує. Навпаки: глумляться з нашої рабської релігійности. І кажуть, щоб ми "ходили до церкви не тільки в неділю, але кожного дня тижня і щоб стояли там на колінах поки кров із них піде", "Укр. Вісті", 11 січня, 87 р., Дітройт. "І ми молимося до Діви Марії, яка показала свою силу й любов до нас. Турки наступали й стріли пускали. Та Мати Божа стріли переймала і Турків убивала".
88       153. ЧИМ БІЛЬШЕ УКРАЇНЦІ жертвують енергії католицизмові і православію, тим дальше вони віддаляють себе від національних справ. Є такі, які кажуть: "Я працюю для католицької Церкви". "Я працюю для православної Церкви". "Національні справи мене не цікавлять, вони ж не Божі. У них партійщина, світські сварки".
      Шевченко, Франко, Леся Українка не складали поклони до ікон святих Греків, Юдеїв, Латинів. Вони жили для Народу, в ім'я Народу і з Народом. Чи вони достойні, щоб з них брати приклад?
89       154. О, ВСЕПРАВЕДНИЙ ЄДИНО-СУЩНИЙ Господи, Ти є в Усьому і Все є в Тобі, і хай святиться ім'я Твоє, Дажбог! Дажбог є Святою Любов'ю. Дажбог є Святою Правдою.
      Усі Народи є дітьми Божими, хоч і вірують у Нього по-різному і називають Його по-різному. В Індусів - Брагма, у Персів - Агура Мазда, в Жидів - Саваот, в Арабів - Аллах, в Українців - Дажбог. Справедливий Бог кожному Народові дав щастя називати Його по-рідному.
      Бог ніде не сказав, що Українці повинні бути гіршими людьми. Тобто, такими людьми, які живуть по-чужому (підлеглі чужим розумінням Бога, чужим догмам, канонам, чужим правилам моралі і суспільних порядків).
      155. ВСЕПРАВЕДНИЙ БОГ НЕ Ділить Дітей на панів і рабів, на вибранців і невибранців. Господь ніде не сказав, що свідомість одного Народу має панувати над Свідомістю другого Народу. Що культура одного Народу має панувати над культурою другого Народу. Що Віра одного Народу є кращою, а Віра другого Народу є гіршою.
90       156. У СВЯТИНІ МАТЕРІ УКРАЇНИ я братам і сестрам сказав: "Було б спасенно, коли б Володимир, будучи тридцятилітнім монархом, реформував многобожну Віру батьків своїх. І - навіки утвердив Київське розуміння Єдиного Бога.
      Було б спасенно, коли б Володимир у Святому Батьківському Заповіті написав для потомків, що жодний Чужий суд (світський чи духовний) на Русі-Україні не має права судити Русича (Українця).
      Батько мав право зробити помилку. Але син, побачивши Батьківську помилку, не має права не виправити її".
      157. ДАЖБОГ ДАВ ЛЮДИНІ ЖИТТЯ. Людина, отримавши життя, зобов'язана його Достойністю звеличувати. Благородний син сам є творцем своєї долі. Він ніколи не дозволить, щоб його долю чи долю його Народу вирішували Чужі люди (Чужі релігійні, політичні чи військові діячі).
      Народи (Японці, Індуси, Жиди) об'єднують себе своїми Рідними Національними Вірами, їхня духовність збагачує Духовну Скарбницю Людства.
      Якщо б усі Народи були навернені на якусь одну Віру, наприклад, Римо-католицьку, постала б духовна стагнація Людства. Не було, немає і ніколи не буде такого розуміння Бога, яке б визнало все Людство. Різновиддя Людства, расове і духовне, благословенне Богом. І є корисне для духовного й тілесного здоров'я Народів.
91       158. Я З ВОЛІ БОЖОЇ ЗВІСТИВ НОВЕ розуміння Бога Єдиного і Всеправедного. Бог Всеправедний дає мені силу, осяює душу мою правдивою Вірою. І я з Вірою в Бога, з любов'ю до мого многостраждального Народу споруджую Святиню Матері України - воістинно святу Церкву.
      І радіє душа моя, бо я бачу: в громаді вірних Святині Матері України є Українці з Карпат, Волині, Гуцулії, Лемківщини, Кубані, Полтавщини, Львівщини - зі всіх земель соборної Вітчизни.
      Рідна Віра їх усіх зріднює, оновляє. Між ними зникла вчорашня релігійна ворожнеча. Чуже їх роз'єднувало, а Рідне їх об'єднало. Вони не співають "Боже, нам єдність подай". Бог в Українців єдности не забирав. Єдність Народу сама постає з єдности вірних.
92       159. "ЧУЛИ ПРО СИЛЕНКА? ВІН нову правду про Бога проповідує. Не пускайте його до хати, осудіть його! Бо Ісус остерігав: "Я - дорога і правда, і життя, ніхто не приходить до Бога, тільки через мене", Іван, 14,6.
      "Хто не увірує, буде осуджений", Марко, 16,16. "Хто не зі мною, той проти мене", Маттей, 12,30. Отже, коли ви визнаєте Силенкову Віру в Дажбога, значить ви проти дороги, правди, життя. Ви проти Бога?" - сказав євангелист рунвіянинові М.Л. (Ню Йорк).
      І рунвіянин відповів євангелистові правильно, спокійно й розумно. Для 72 відсотків Людства, які не є християнами, Ісус не є дорога, правда, життя. У Мусульман, Жидів, Японців, Індусів та інших є своя дорога, є своя правда і свої розуміння Бога, і вони люблені Богом.
93       160. "ЧУЄТЕ, МІЖ УКРАЇНЦЯМИ ПОЯВИВСЯ Лев Силенко. І приніс їм Нову Вість. Не визнавайте його Пророком! Не визнавайте його Віри в Дажбога". "Стережіться фальшивих пророків, що приходять до вас", пише Маттей, 7,15.
      "... Постануть Христи неправдиві й неправдиві пророки", "А ви стережіться", пише Марко, 13,22-23. То оце Силенко лжехристос, неправдивий пророк. Стережіться його", сказав баптист, загостивши з "Євангелією" до Українця (сповідника РУНВіри) в Оттаві в_листопаді 87 року.
      161. Я, ЛЕВ СИЛЕНКО, НАРОДИЛА мене Українська мати у глиняній хатині, критій соломою. І виріс я на правому березі Дніпра.       Осінений Господнім благословенням, я не прийшов до Жидів (учнів Ісусових - Маттея, Луки, Марка, Іоана та їхніх земляків). І не кажу Жидам, що я Месія (Мошіягв - посланник Ягве, Син Бога Народу Ізраельського). І тому "Євангельські" слова остороги про месій-христів і фальшивих пророків не відносяться ні до мене, ні до Українського Народу.
94       162. ТА КОЛИ Б Я В ІЗРАЕЛІ ХОДИВ між Жидами (десь біля Стіни Плачу), і казав їм, що я, Лев Силенко, Мошіягв, Син Бога Ізраельського, то я був би фальшивим пророком, лжемесією. Жидівський месія має бути народжений Жидівською матір'ю.
      І коли б Ісус прибув до Японців і почав їм казати, що не мікадо (цар Японії), а він, Ісус. Назарянин, є сином Аматерасу - Японського божества, Японці назвали б Ісуса фальшивим пророком.
      Юдеї вважали Ісуса неправдивим Пророком, неправдивим Месією. Фарисеї казали, що Ісус "п'яниця", Маттей, 11,19. Ті, що привели Ісуса до Пилата, казали, що Ісус "злочинець", Іван, 18,30. Жиди гнівалися, коли Він (Ісус) казав, що Він і Бог - це те саме, Ів. 10.30. Ісус вважав себе Світлом світу, Ів. 8,12. Жиди, чуючи ці слова, називали Ісуса богохульником, "богозневажником", і тому "повинен умерти", Маттей, 26, 65-66.
95       163. ІСУС "З КОЛІНА ЮДИНОГО вийшов", Павло до Жидів, 7,14. Ісус вірив, що Жиди - Богом вибраний Народ. Він ґоям казав: "Послано мене тільки до загублених овець Дому Ізраїла", Маттей, 15,24. Милосердний Ісус навчав гоїв вірити, що "Спасіння походить від Жидів", Іван, 4,22.
      Ісус своїй батьківській Вірі (Вірі Мойсеевій) дав доповнення. "Не думайте ви, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов. Я не руйнувати прийшов, а доповнити", Маттей, 5, 17.
      164. ІСУС ДАВ ЖИДІВСЬКІЙ ВІРІ нові поняття. "Не противтеся злому. Коли вдарить тебе хто у праву щоку твою, підстав йому й другу". "Хто забере сорочку твою, віддай йому й свитину", Маттей, 5, 38,40.
      Віра Христова є реформованою Жидівською Вірою і звуть її Юдо-християнізмом. ("Стандарт Жидівська Енцикльопедія" пише: "Християнська релігія виросла з Юдаїзму. Ісус і всі його послідовники були Жидами. І Жидом був Павло - архітект ґойського християнізму", стор. 439, Ґарден Ситі, Н.Й. 1959 р.).
96       165. ЖИДІВ НА ЇХНІЙ РІДНІЙ ЗЕМЛІ жорстоко гнобили наїзники Римляни. Жиди вважають, що Мойсеева віра ("око за око, зуб за зуб") відповідає законам Життя. Людина має право боронити себе, дітей своїх, свою гідність.
      Я вважаю Юдаїзм Рідною Жидівською Вірою. В Ізраелі тепер діє політична партія з назвою "Партія Національної Віри". Індія має Індуську Національну Віру (Індуїзм). Японія має Японську Національну Віру (Шінто). У Персів - Персіянська Національна Віра (наука Заратустри).
      166. Є НАЦІОНАЛЬНІ ВІРИ В Алжирі, Південній Гвінейській Республіці, в Ко-люмбії, Болівії, Чілі, Гватемалі, Нікараґві. В Нікараґві сповідники національної релігії (Рама, Міскіто, Сумо) роблять сильний опір марксистському урядові, а католицькі пан-отці (хоч і не всі) пішли на співпрацю з марксистами.
      Українці, які хочуть бути Українцями по Вірі, стають сповідниками РУНВіри. РУНВіра забезпечує Українцям право мати окремішне місце в історії духовного життя Людства. У РУНВірі визначені нові обряди, нові духовні вартості, нова культура самопізнання й самоусвідомлення.
97       167. І НАРОДИ, ЗНАЮЧИ, ЩО Україна має свою Віру в Бога, свій Незалежний Шлях Життя, ставитимуться до Неї з пошаною й довір'ям. Будуть певні, що жодна чужа релігійна сила не зможе Україну використати проти іншої Чужої релігійної сили. Така Україна потрібна Людству на грані двох Світів.
      Чим вища й благородніша буде свідомість Українців, тим більше РУНВіра матиме сповідників. Якщо в Україні житиме хоч десять мільйонів сповідників РУНВіри, Українська національна мораль буде висока, її державна основа стане непохитною.
      168. У СЕЛАХ І МІСТАХ Стоятимуть Церкви - Святині РУНВіри. У Церквах віруючі славитимуть Правдивого Господа Дажбога. І святі молитви їхні єднатимуть їх. І звеличуватимуть Небо і Землю Вітчизни. Незалежність (національна і релігійна самостійність) є Божою благодаттю. Запорукою вільного самобутнього розвитку того чи іншого Народу.
      Незалежність - Воля, відібрати в Людини Волю значить відібрати в неї право бути Людиною. Б.С. пише: "Умирали мої прадіди за православіє. А деякі за католицизм. І я про це довго думав. І кажу: в мене немає хотіння вмирати за чужі релігійні істини.
      Я визнав духовну науку Лева Силенка, щоб моя розумова енергія була розкріпачена. Ставши сповідником РУНВіри, я став тим, ким я маю бути по природі і по Божому велінню.
      Я став сам собою. Коли мене спитали, чому я визнаю "Мага Віру", то я відповів: бо я не хочу бути добрим по-чужому, релігійним по-чужому, освіченим, розумним і справедливим по-чужому".
      Українці, визнавши РУНВіру, визнали самі себе Людьми Духовної Незалежности. І знають: достойними і сильними будуть тільки тоді, коли будуть самі собою. Коли їхнім умом, їхньою душею, їхніми синами й дочками, і їхньою Землею не буде розпоряджатися жодний Чужинець.
98       169. "ЛЕВ СИЛЕНКО ПИШЕ, ЩО наші єпископи не були батьками Народу. Бо служили Чужій владі (ханам, королям, царям), які жорстоко експльоатували Українців. А я скажу: служили, бо мусіли, іншого виходу не мали", пише К.С.
      Ні, монах їв. Вишенський, піп М. Шашкевич, піп А. Гончаренко ствердили, що Архиєреї Віри Христової мали можливість боронити свій закріпачений Народ. Але вони ніде не виступали проти жорстоких рабовласників. Бо й самі були рабовласниками.
      170. Є ПРАВДА СВЯТА, ЯК БОГ: В УКРАЇНІ-РУСІ ЦЕРКВА Христова не стояла по стороні народу. Вона була мачухою, а її архиєреї (єпископи і попи) оборонцями цієї Церкви-мачухи. І про це чітко пише й митрополит Василь Липківський.
      У Києві у св. Софії митрополит Василь Липківський 12-14 жовтня 1921 року, проголошуючи постання УАПЦеркви, об'явив:
      "Тепер вже ми маємо свою рідну матір, свою церкву святу Українську, яка звертається до вас із словом Христовим нашою рідною мовою".
      Очевидно, ця "своя Церква" по-духові Грецька (по ритуалах і розуміннях Віри Христової). Отже, "не своя". Та вона вже адміністративно не підлегла ні Грекам, ні Москалям. І митрополит назвав її "своєю рідною матір'ю". Перед цим (від 998 року до 1921 року) вона (Церква Христова) була мачухою, яка до Українців говорила чужою мовою, гнобила душу й розум Народу.
99.       171. НЕМАЄ МОРАЛЬНИХ ПІДСТАВ 1000-ЛІТТЯ ХРЕЩЕННЯ України-Русі відзначати, як свято народної волі, радості, щастя. "Леве Силенно, ваше нещастя в тому, що ви сліпо залюблений в рідний Народ. Ви Українцям говорите Правду. Ви думаєте, що вона їм потрібна? Вони не знають, що з Правдою робити. Їм потрібна брехня, і ще раз брехня, але солодка, яка бере за їх збайдужілу душу! Українцям говорили правду П. Скоропадський і С. Петлюра, чисту Правду. Али чи всі вони їм повірили? Відомо, що в цей час лунали всюди облудні, але привабливі гасла Леніна: "Земля - селянам. Заводи - робітникам. Геть попів!" І частина України пішла з Леніним, і помагали йому бити Петлюру і Скоропадського, і цим самі ж собі затягали петлю на шиї. Які люди, така в них і доля", пише М. П.
      172. КОЛИ МІЙ НАРОД ЗАВДАВАТИМЕ МЕНІ БОЛЮ, глумитиметься, я терпітиму. Він не винуватий: його з колиски навчено не шанувати себе. Не шанувати тих синів, які борються за його кращу долю. Та він скоро пробудеться.
      Я вірю, що мій Народ добрий, і його сини повинні йому говорити Правду, і тільки Правду. Життя, яке б воно не було миле й дороге, варто без вагань віддати за найбільше в світі щастя - за щастя сказати Народові Правду. Сказати все те, що є на душі, все те, що хвилює серце й тривожить розум. Сказати, щоб бути чесним з собою, з Народом, з Богом, і цим ощасливитися.
100.       173. "ПРИЙШЛИ ПОГАНСЬКІ "ДАЖБОГИ" З НЕНАВИСТЮ ДО Бога й церкви", - пише митрополит у "Великодньому посланні": ім'я митрополита не подаю, щоб він не думав, що я маю на меті його кривдити.
      Д-р М. Ю. Пише: "Коли я почув від пан-отця про "поганських дажбогів" і про те, що Лев Силенно робить віруючих безбожниками, я дістав "Мага Віру". Прочитавши, радісно сказав дружині: "Є Бог! Силенкове розуміння Бога зробило мене віруючою людиною, що наш Народ не схоче в Друге тисячоліття їхати на перестарілому возі православ'я.
      У нас в родині є релігійна толеранція. Бабуся вірить, що Господь Саваот має довгу бороду, довге одіння, живе в небі. Він з ребра зробив жінку, в наметі в Авраама обідав, розмовляв (очевидно по-гебрейскому) з Сарою у справі її вагітності. Бачу, таке розуміння Бога цілком відповідає тому рівневі духовості, що бабуся має. Тепер знає, що я маю молитви і вірю в Бога, тільки в нас не однакове розуміння Бога".
101.       174. "ОТЦІ ПЕНСИЛЬВАНСЬКО-ОГАЙСЬКОГО ДЕКАНАТУ ("Протокол" ч. 42, 1967 р., Клівленд, о. д-р В. Олійник) бачать в особі Лева Силенка-Орлигори небезпечну людину, він шукає поклонників в Дажбога", "остерегти вірних нашої церкви не слухати його".
      "Лев Силенно і його послідовники (силенкияни) твердять, що "Біблія" - твір написаний єврейськими письменниками, які писали про чужі для України духовні справи і обставини. І з цих міркувань вони відкидають і філософію Карла Маркса.
      175. ДОНЦОВ ПИСАВ, ЩО ТРЕБА йти "з христом проти диявола", а модерний ідеолог Силенко і Христа не згадує, бо твердить, що Ісус не може бути Богом України", "Українське слово", орган компартії Канади (20 жовтня, 65 р., Вінніпег, Ман.).
      "Лев Силенко - диявол красномовства", "Лес Леттрес Франсес", ч. 245, комуністичний журнал, Париж. "Лев Силенко бореться проти совєтського фашизму", "Ню Йорк Геральд Трибун", ч. 20534.
102.       176. "УПРАВА УКР. КУЛЬТУРНОГО ЦЕНТРУ В ЛОС АНЖЕЛОСІ відпустила залю д-ру Левові Силенкові для проповіді про стародавню Україну". У спеціяльному листі до Управи доповідач дав запевнення, що він в доповіді не буде згадувати про ті чи інші релігійні справи.
      Не зважаючи на це, в Лос Анжелосі шестичленний "конґлав" пан-отців обох Церков у своїй Декларації, яка масово всюди поширюється, оголосив Українцям:
      "Ми примушені нашим становищем духовних провідників стати в обороні Христа і в обороні наших вірних, яких Христос віддав нам під нашу опіку. Управа Укр. Культурного Центру в Лос Анжелосі повинна анулювати дозвіл на виступ Лева Силенка". (Під Декларацією поставлені підписи шістьох пан-отців).
      "Чому наша інтелігенція відкинула Заяву трьох отців православних (о. П. Маєвського, о. Г. Подґурця. О. С. Ґаліка-Голустяка) і трьох укр. Католицьких отців (о. крилошанина М. Колтуцького, о. А. Породька, о. Я. Тростянецького) і прийшла до залі Укр. Культурного Осередку слухати "откровеніє лжепророка Лева Силенка, котрий проповідував, тримаючи в руках ним написану "Біблію" "Мага Віру". Тривога є та, що більшість членів Управи Укр. Культурного Осередку в Лос Анжелосі і дирекція радіопрограми "Пісня України" офіційно стала по стороні лева Силенка, кажучи, що в Америці є свобода слова". Митр. Прот. С. Ґалік-Голутяк, "Канад. Фармер", 6 квітня, 81 р., Вінніпег.
103.       177. ПАН-ОТЦІ У ЦЕРКВАХ БІЛЯ ІКОНОСТАСІВ НАЗИВАЮТЬ рідних братів "ідолами-дажогами", "паґанами", "визнавцями віри лжепророка Лева Силенка", яких треба обминати.
      "Бо Лев Силенко ставить святиню, здійснює обряди вінчання, освячує дітей, робить похорони, бо має своїх пастирів. Громади РУНВіри (станиці) вже мають свої цвинтарі в Австралії, Канаді, Америці, а це значить спокійно до цього приглядатися не можна".
      "Наші поважні історики, археологи, етнографи, філологи повинні організувати наукову панелю на високому науковому рівні, і на цій панелі засудити Лева Силенка (Орлигору) і його історіософські міркування, і щойно це може спинити рух силенкиянства", "Батьківщина", часопис гетманців-державників, Торонто, Онтаріо.
      178. У СВЯТИНІ МАТЕРІ УКРАЇНИ Я СЛАВЛЮ ЄДИНОГО ГОСПОДА. Проповідую толерантне ставлення до всіх віросповідань. Навчаю ніде не говорити, що одна Віра в Бога правдива, а друга - несправедлива.
      Віруючі, які мають малу духовну культуру, ніколи не будуть толерантними. У "Мага Віра" пишу, що тільки там є людяність, де є толерантне ставлення Віри до Віри. Чим більш Віра толерантна, тим більш вона благородна.
104.       179. АРХИЄРЕЇ, МОЄ ЗВЕРНЕННЯ ДО ВАС ВІДВЕРТЕ Й безпосереднє. І написане не з ненависті до вас, а з турботи про кращу долю Народу. З любові до Все праведного Бога. Чуже (святе воно чи ні, канонічне чи ні) хай не буде в силі зробити нас ворогами.
      Ми, рунвіяни (рунвісти) Чужих Вір не судимо. І ніхто не має права бути суддею нашої Віри. Ми з пошаною ставимося до всіх Вір, що славлять Бога, і Бог з нами.
      Хто зневажає нашу Віру, той зневажає Бога. Зазіхає на волю життя нашого.       180. АРХИЄРЕЇ, НЕ ЗВІТЬ НІ МЕНЕ, НІ ВІРНИХ МОЇХ "паґанами". Ми не віримо в багатьох богів. Ми не вертаємося до політеїзму стародавньої Віри України-Руси. Не переслідуйте нас за нашу святу Віру в правдивого Бога.
      Ви простягаєте руку прощення, руку миру й любови до Московського Народу й Московського патріарха. Я прошу вас: коли не можете єдинокровним братам (сповідникам РУНВіри) простягнути руку миру й любови, то хоч жорстко не зневажайте їхньої святої Віри.
105.       181. ГОСПОДЬ ВСЕПРАВЕДНИЙ ОСІНИВ МЕНЕ ЛАСКОЮ своєю, освітив мислення мої. І я в душі чую святу Божу благодать, і їй підвладний проповідую Нову вість - проповідую святу Українську Віру в Бога.
      Я братам і сестрам кажу: Бог Єдиний, а релігій на планеті Земля багато тому, що є багато неоднакових розумінь Єдиного Бога. Бог ніякому Народові не заборонив мати свій шлях віри - своє розуміння Бога.
      182. Є РОЗУМІННЯ БОГА РІДНЕ І Є РОЗУМІННЯ БОГА ЧУЖЕ. У рідному розумінні Бога втілена Духовна Незалежність Народу. Утверджений рідний спосіб життя, рідні обряди, звичаї, закони вільного розвитку духовної культури.
      І ця свята божа Мудрість стара, як Світ. Народи, які були не здібні її зрозуміти, і в ім'я неї жити, щезли з лиця Землі. Або - навіки утратили право на Самовизначення.
      Й Ісус Христос знав суть цієї Божої Мудрості. Бо Він У "Біблії", читав такі поучення: "Нехай не буде в тебе чужого Бога, і щоб ти не кланявся перед чужоземним Богом", "Псальми, 81, 9". Тобто, щоб ти не кланявся перед чужою духовністю, перед чужим розумінням Бога.
      "Нехай інші народи ходять кожний в ім'я свого Бога, а ми ходитимемо в ім'я Господа Бога нашого", Пророк Міхей, 4.5. Що й значить - хай інші народи творять своє незалежне духовне життя, а ми будемо творити своє.
106.       183. У ВСІ ЧАСИ ВСІ ПЛЕМЕНА В СЛОВО "БОГ" ВКЛАДАЛИ свої поняття Любові, Краси, Моралі, Справедливості, Сили, Відваги. І, обороняючи свого Бога, вони обороняли все те, що для них найсвятіше. Вони обороняли зміст свого життя, притаманності своєї самобутности.
      Усюди Мати є Мати. На велилюдному ярмарку йде дитина і плаче. Загубила маму. Дитину обступали жінки. Одна з них каже: "Не плач, люби мене, я буду твоєю мамою". Дитина ще з більшою тривогою заплакала. І сказала: "Я люблю маму".
      184. ЗІ СВОГО ПОСТАЄ СВОЄ. З чужого постає чуже. Любити своє (маму, тата, брата, сестру, Вітчизну) значить правильною любов'ю свою душу ощасливити. Зрадити своє і любити чуже, значить зрадити зміст свого "Я", знещасливитися.
      З природнього закону любови до свого й постає природня любов до Бога свого. Тобто постає прагнення мати своє розуміння Бога.
      "Відпусти людей послужити Господеві, Богу своєму", "Ідіте, послужіте Господові вашому", "Я Господь, Бог твій, що вивів тебе з Єгипту", 2 кн. Мойсея, 10:7,8; 20:2. І ти не повинен служити другим Богам, яких не знав ти, ні батьки твої. Богам народів, що навкруги вас", 5 кн. Мойсея, гл. 13.4 - 11.
      Отже, не загубися: не будь людиною чужої Віри, чужих ритуалів, чужих законів і манер. Віра - душа народу. І ні в Азії, ні в Европі ні один король не посилав послів шукати на чужинах Віри, щоб її накинути рідному народові. Зробив це тільки наш князь, і чужинці зробили його святим. Він став святим, а його народ - рабом.
      Й Ісус любив свого Бога (Бога Народу Ізраїльського, а не Бога Народу Єгипетського, Японського чи Індуського). Ісус поступав так, як вчать "Псальми", Пророки Юдейські.
      І коли учитель закону Жидівського запитав Ісуса: "котра заповідь велика в законі", Ісус відповів: "Люби Господа Бога свого", "Це найбільша й найперша заповідь", Маттей, 22, 36-38. Отже, не Чужого, а Свого.
107.       185. РАБІНИ (ВІРНІ СИНИ ЖИДІВСЬКОГО НАРОДУ) НІ СЕБЕ, НІ стадо своє не підпорядковують чужим розумінням Бога, чужим канонам і релігійним авторитетам. Вони віддані Богові Авраама, Ісака, Іакова. Вони навчають своїх братів всюди і завжди бути Жидами (мати Жидівський Шлях Життя, Жидівське розуміння Бога).
      І в Індії брамани навчають Індусів мати Індуський Шлях Життя. І в Японії шінквани (чи кваннуші) навчають Японців мати Японський Шлях життя.
      Всеправедний Господь щедротно обдарував кожний Народ Мудрістю - дав право кожному Народові мати своє розуміння Бога. І хто не вміє цим святим Божим правом користуватися, утрачає волю свого духовного "Я".
      Коли ми, Українці, не зробимо переоцінки Духовної Вартості, коли ми не почнем будувати Український Шлях Життя, коли ми не збагатимо душу своїм розумінням Бога, Майбутнє не належатиме нам.
108.       186. У "МАГА ВІРІ І В КАТЕХИЗИСІ РУНВІРИ "НАВЧАННЯ" об'явлене українське розуміння Бога (українське богословіє). Об'явлені боголюбні Святі Заповіді, Молитви, Сім Законів Правильного Життя. Об'явлене незалежне трактування Історії України-Руси.
      Я вірю, Народи Земної планети в недалекому майбутньому підуть Новою дорогою. Відроджуватимуться і розвиватимуться релігії Національного Духовного Життя.       Щоб діти України-Руси могли незалежно самобутністю себе збагачувати, щоб могли самі себе шляхетними діями звеличувати перед Народами і бути вільними господарями на рідній Землі, Господь показав їм Новий Духовний Шлях Життя. Ощасливлює їх правильним розумінням свого призначення в Світі.
109.       187. УКРАЇНЦІ, РІДНІ ЛЮДИ МОЇ, ВПРОДОВЖ СТОЛІТЬ кривджені, гнані, окрадені, неволею знедолені, возрадуйтесь, з вами Бог! Час вашої Віри, Сили і Волі прийшов, ідіть до мене, ідіть до Святині Матері України, яка є воістинно рідною святою Церквою.
      Я молюся. Дажбог - Святий Дух народу мого. Дажбог Милосердний і Жалісливий. І я Вірою в Дажбога багатію милосердям і жалісливістю.
      Дажбог - Творець нежиття і життя, і все ниживе і живе славить творіння Його.
      Дажбог Всемогутній і Всетворчий. І я Вірою в Дажбога могутнію і духовними скарбами збагачую душу мою.
      Дажбог - Святість святостей. І я Вірою в Дажбога освячую душу мою. Дажбог Миролюбний. І я Вірою в Дажбога творю мир в душі моїй.
      Я молюся, щоб у Світі був справедливий Мир, щоб Воля і Віра, як святі дари Божі, ніколи і ніким не переслідувалися. Щоб вони були недоторканим духовним багатством кожної Людини плянети Земля. Слава Дажбогові!

Лев Силенко

ЛЕВ СИЛЕНКО
ПЕРЕОЦІНКА ДУХОВНОЇ ВАРТОСТІ
НОВИЙ ШЛЯХ ЖИТТЯ

      Ми "не визнаємо жодних паґанських чи непаґанських богів, тобто МИ не є визнавцями многобожжя (політеїзму).
      " Ми на основі реформованої Учителем Левом Силенком дохристиянської Віри України-Руси є визнавцями Єдиного Бога (Дателя Буття) - Дажбога нашого", із "ЗАКОНІВ" 1-м СОБОРОМ Об'єднання Синів і Дочок України Рідної Української Національної Віри (ОСІДУ РУНВіри), утверджених 5, 6 Серпня, 72 року, Чікаго, Ілліоноїс, Америка.
      МИ втвердили "Основний Закон (Статут) ОСІДУ РУНВіри" , що МИ є віруючими "Віри в Єдиного і Всюдисущого Господа Дажбога", "Мага Віра" - настольна Книга в Домі Українця Рідної Віри, Дороговказ Українського Стилю Життя", Стаття 1, Розділи 1, 2, "Основний Закон (Статут) ОСІДУ РУНВіри" утверджений 2-м Собором ОСІДУ РУНВіри 27-го Квітня 80-го року, Гемільтон, Онтаріо, Канада.
      Ми у Святині Матері-України для всього Українського Народу об'явили, що "МИ, ОСІДУ РУНВіри (Об'єднання Синів і Дочок України Рідної Національної Віри) є Святою Церквою ("Сосаєті оф Юкреініен Нейтів Фийт (РУНВіра"), Яку з волі Господа Бога заснував Духовний Учитель Лев Силенко, і Вірним цієї Святої Церкви дав Заповіді, Закони Правильного Життя, сучасне розуміння Господа Дажбога.
      "РУНВіра - Віра монотеїстична, і в Ній звеличений абсолютний монотеїзм - Віра в Єдиносущого Господа Дажбога з веління Господа об'явлена рідним Пророком Левом Силенком у святому письмі "МАГА ВІРА", з "ПОСТАНОВ", утверджених 3-м Собором ОСІДУ РУНВіри 16 Липня, 83-го року у Святині Матері-України, Оріяна, Спрінг Глен, Ню-Йорк, Н.Й., Америка.
      МИ, Віруючі в Єдиного і Правдивого Господа Дажбога живемо в країнах Вільного Світу і МИ заінкорпоровані (правно й організаційно оформлені) в Урядах Америки і Канади, і маємо ті Права, що мають Католики, Протестанти, Жиди, Буддисти та сповідники інших Релігій.


Священна Рада
Святині Матері України
(ОСІДУ РУНВіри)



На гол. стор. Рекоменд. літ-ра Першоджерела
На тит. сторінку 1-50 51-100 101-150 151-187
Хостинг от uCoz