Мага Віра

На головну сторінку   Рекоменд. літ-ра   Першоджерела
         На титульну сторінку      Покажчик      Змiст
 Книги:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26:1  26:2  26:3  26:4  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  

Мага Віра
Сорок другий день


ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ, 1.

    ДОРОГІ БРАТИ-ЧУЖОВІРИ! Зву вас "чужовірами" тому, що ви поклоняєтеся чужій правді (юдейському кивотові - символові юдейської історії і духовости). Слово "кивот" означає "ящик", у якому лежать духовні мудрощі староюдеїв.
    Ви поклоняєтеся мощам греко-латинських преподобників. У книзі "Життя святих", виданій греко-католицькою церквою в Канаді, зазначено, що святі преподобники Юрій, Миколай, Варвара та багато інших - це тільки "побожна вигадка для поучення вірних".
    Помиляються ті, які вірять, що я хочу знищити християнізм. Ні, я хочу, щоб він існував, але не прагнув панувати над душею і розумом мого народу. Інші народи, відстоюючи волю свого самобутнього "я", вміють спритно підпорядковувати християнізм своїм державним справам, і він їм покірно служить.
    Ви, брати-чужовіри, від перших років хрещення Руси (України) були позбавлені прав бути християнами-творцями. Ви віру "от греков" прийнявши, стали перед нею на коліна і загипнотизовано стоїте довгі століття. Ви не можете ні думки свої, ні душі свої звільнити з ярма греко-латинських канонів.
    Хто пророкує комусь смерть, ніколи не повинен розраховувати на вічне життя. Християнізм греко-латинської інтерпретації запопадливо пророкував смерть українській життєрадісній дохристиянській вірі. І цим він сам себе засудив на смерть. Він підняв на священній землі онуків Дажбожих меч проти Дажбога. Він вогнем і мечем гнав онуків Дажбожих у хвилі Дніпрові (силою навертав на віру грецьку). Я вирвав цей меч з його рук. І з цим мечем іду.
    Одні мене звуть пророком, інші - лжепророком. Одні мене звуть науковцем, інші - неуком. Одні кажуть, що я знаю ведизм, буддизм, шінтоїзм, юдаїзм, християнізм, мусульманізм і володію глибокою душею і проникливим розумом. Інші кажуть, що я реформував українську дохристиянську многобожну віру і проголосив віру в ЄДИНОГО ДАЖБОГА тому, що не читав Євангелії і зовсім не орієнтуюся в чудах Христа.
    Інші пишуть мені листи, в яких ставлять десятки питань. Стараються хизуватися своїм знанням "Євангелії" і прагнуть поставити мене в безвихідне становище, щоб мою науку осмішити і проголосити її безвартісною.
    Сьогодні на питання братів-чужовірів я даю відповідь, поклавши перед собою "Новий заповіт і Псалтир" з грецької мови на українську перекладений Іваном Огієнком (митрополитом Іларіо- [1143] ном) і виданий в 1957 році Товариством для поширення Євангелій між слов'янськими народами і "Святе письмо Старого і Нового Заповіту" видане Союзом Біблійних товариств у Нью-Йорку - Лондоні в перекладі П. О. Куліша, С. Левицького і Пулюя. Вважаю, що ці переклади українцям відомі.

    1. ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО ІСУС був такий добрий, що не радив хліб брати від дітей і кидати щенятам?
    Ханаани - старий культурний народ. Вони мали міста, селища, поля, пасовища, мали розвинену хліборобську культуру. Вони мали свою релігію, яка відображала їхні хліборобські звичаї. 3100 літ тому юдейські племена їх завоювали.
    На багатій ханаанській землі запанували юдейські сини і дочки. Ханаани - раби на рідній землі. У них немає майбутнього, вони приречені на загибель, юдеї не вважають їх за людей. У ханаанів створюється комплекс меншої вартости, бо вони переможені. У юдеїв створюється комплекс вищої вартости, бо вони переможці.
    Вона (бідна ханаанська мати) почула, що між юдеями з'явився лікар-чудодій. Вона його розшукала. Вона по-материнському благально говорить до нього: "Змилуйся наді мною, Господи, сину Давидів, демон тяжко дочку мою мучить" (св. Матвій, 15, 22).
    Слово "демон" походить від сумеріянського слова "даяуна", що означає "даючий силу над родючістю", "плодовитістю", маючий впливи на хворобу і здоров'я; старі юдеї казали "даваг" (хвороба, хворий), в арабів - "дамаг" (медицина).
    Греки створили слово "даімон" від перського "див". Перське "див", "дев" походить від староукраїнського (санскритсь кого) "див". Від "див" постали слова "деос", "теос", "тео". Слово, потрапляючи в многотисячолітній млин історії, утрачає своє первісне значення і звучання. Речення "демон тяжко дочку мою мучить" треба розуміти, як "хвороба тяжко дочку мою мучить".
    Ісус Христос, будучи юдейським патріотом, дивився на ханаанів, як на людей меншої вартости. Він байдуже поставився до горя ханаанської матері. "Він їй не сказав ані слова" (святий Матвій, 15, 23).
    Учні Ісусові, бачачи, що їхній Учитель не звертає уваги на благання матері-ханаанки, сказали: "Відпусти Ти її, бо кричить вслід за нами" (св. Матвій, 15, 23).
    Від древніх часів (навіть у півдиких племен) існує неписаний закон людяности: коли ти лікар (знахар, шаман, чудодій, гіпнотизер) і в тебе благає тобі відома чи невідома мати, щоб ти допоміг хворій дитині, ти йдеш і допомагаєш, як можеш. Коли не можеш допомогти цілющим зіллям, то добрим словом облегшуєш горе матері.
    Мати-ханаанка, почувши, що Ісус Христос їй сказав, що Він "посланий тільки до загинулих овечок дому Ізраїла", не розгубилася. Вона голосом розпачу заблагала: "Допоможи мені!" (св. Матвій, 15, 24-25). [1144]
    Ісус матері-ханаанці сказав: "Не годиться взяти хліб у дітей і кинути щенятам" (св. Матвій, 15, 26).
    Горе матері-ханаанки може зрозуміти тільки та жінка, яка є матір'ю. Коли хворіє дитина, бідна мати сама стає від горя хворою. Вона готова йти на жертви, приниження, щоб рятувати свою улюблену дитину, її материнський інстинкт стоїть на священній варті продовження роду людського.
    Ісус Христос, бачачи благання, розпач і сльози матері-ханаанки, сказав: "Я посланий тільки до загинулих овечок дому Ізраїла". Для думаючих - зрозуміло.
    Ісус Христос вважав, як бачимо з Його слів, що Він своїм талантом служить тільки юдейцям (дітям дому Ізраїла), а не чужинцям-"щенятам" (покореним і знедоленим ханаанам).
    Явин - цар Ханаану. І "звисала рука Ізраїлова все важче над Явином, царем Ханаанським, аж поки вони вигубили його" (Судді, гл. 4, 22-24). Отже "рука Ізраїлова" вигубила ханаанів.
    Не всіх ханаанів ізраїльтяни вигубили, ще чути ридання матері-ханаанки. Вона разом зі своїми слізьми проковтнувши тяжку образу, благально каже Ісусові: "Але ж і щенята їдять ті крихти, що спадають зі столу панів їх" (св. Матвій, 15, 27). Вона погодилася, що вона (ханаанка-мати) є щеням, а юдейка-мати є дитиною.
    О, мати! Вона погодилася бути приниженою і благально просить тієї крихти, яка падає зі столу: просить для хворої своєї дитини. Вона просить так, як просила моя рідна мати в кімнаті зайди-слідчого НКВД Аврама Пахомова, щоб він їй дав ту крихту, яка впала з його столу, бо вдома діти голодні, а вона під слідством, а її чоловік у Сибіру.
    Ісус Христос, почувши, що ханаанка-мати погодилася, що вона "щеня", тобто, "собака", сказав: "О, ланко, твоя віра велика, нехай буде тобі, як ти хочеш" (св. Матвій, 15, 28).
    І думаю я: значить виходить, щоб мати "велику віру", треба погодитися, що ти не людина, а щеня в порівнянні з юдейцем?
    Коли б я почув, що Ісус назвав "щеням" мою рідну матір, я б відповів: "Хоч Ти і вважаєш сам себе Сином Юдейського Саваота і твердиш, що Ти Ним посланий тільки до "дому Ізраїла", не став у принизливе становище мою матір-страдницю.
    Я посланий тільки до овечок загинулих дому Оріяни (України), але я не можу холодним серцем дивитися на благальні сльози будь-якої матері (немає значення - ханаанка вона, англійка, юдейка, негритянка, японка, китайка чи індуска). Я рідну матір люблю найбільше, але страждання чужої матері мені не чуже, я вірю в Дажбога".

    2. ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО ІСУС, "ЗРОБИВШИ БИЧА З МОТУЗКІВ, ВИГНАВ УСІХ ЗІ СВЯТИНІ", і цим зробив порядок у юдейській святині, отак і вас треба бичем гнати!
    Магдалина-Марія "обернулася та поєврейському каже "до Ісуса: [1145] "Рабуні" (св. Іван, 20, 16). "Рабуні" значить "Рабіне". Єврейки, які були приятельками Ісуса, звали Його "рабіном".
    Рабін Ісус зайшов до Єрусалимської синагоги і в ній Він "поперевертав грошомінам столи та ослони - продавцям голубів" (св. Матвій, 21, 12). Вважаю, що "перевертання столів" не є добрим способом творення порядку. Під час "перевертання столів" може статися поранення зовсім невинних людей.
    "Перевертання столів та ослонів" не треба було здійснювати вже хоч би й тому, що Він (Ісус) - філософ, лікар, рабін і такі вчинки вважаються принизливими навіть у примітивній педагогіці.
    Святий Іван пише, що Ісус "зробивши бича з мотузків, вигнав усіх зі святині" (Іван, 2, 15). Він бичуючи, "міняльникам гроші порозсипав" (Іван, 2, 15). Вважаю, що таким способом робити у синагозі (святині) порядок, значить виявляти необережність, емоційну неврівноваженість.
    Бичуючи людей мотузяним бичем, можна випадково вибити око. Розсипання грошей по підлозі також не є шляхетним вчинком. Ті, які оправдують це бичування, можуть твердити, що в Ісуса тоді був нервовий спонтанний спалах, але з цим не можна погодитися тому, що написано, що Він зробив "бича з мотузків". Коли б це був тільки чуттєвий спалах, то він би згас під час роблення бича.
    Погоджуюся, що в синагозі були "міняльники". Єрусалимська синагога мала рабіна. І може ті міняльники отримали від свого місцевого рабіна дозвіл у синагозі (у достойному місці достойно) полагодити свої фінансові проблеми, коли справді так - значить бичовані не були винуватими.

    3. ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО ІСУС НАВЧАВ РИБАКА СИМОНА ЛОВИТИ ЛЮДЕЙ - ви думаєте, що в цьому немає божої сили?
    Так, "Євангелія" пише, що Симон цілу ніч ловив рибу і "не вловив нічого". З багатьма рибаками часто трапляється така пригода. Ісус Христос сказав Симонові, щоб він ще раз закинув невід. І сталося чудо: "вони силу риби набрали - і їхній невід почав прориватися" (св. Лука, 5, 6). Жах охопив рибаків. Ісус сказав тоді до рибака Симона: "Не лякайся, з цього часу будеш ловити людей" (св. Лука, 5, 10).
    Вважаю, що можна ловити рибу, звірину, птахів. "Ловити людей" - значить чинити над ними насильство, американці кажуть - "кіднапінґ". Немає значення чи "ловля людей" відбувається духовна чи тілесна.
    Всяке насильство вважається насильством. Москвини-комуністи ловили українських людей в Німеччині, щоб їх саджати, як звірів у клітку (у заґратований вагон) і вивозити на примусові роботи в Сибір. Коли ж Ісус під словами "ловити людей" мав на увазі, що рибак Симон буде проповідувати Його науку, то і в цьому випадку вживання слів "ловити людей" принижує людину. Очевидно, що це приниження здібна відчути [1146] тільки та людина, в якої розвинене почуття гідности.

    4. ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЯКЕ ВЕЛИКЕ ЧУДО ІСУС УЧИНИВ НАД ФІГОВИМ ДЕРЕВОМ?
    Чи тому, що цвіт був зморожений, чи тому, що буйні вітри його обтрусили, поламали, росло цього року дерево без плодів. Ісус Христос "до нього підійшов, та нічого, крім листя самого, на ньому не знайшов. І до нього каже Він: "Нехай плоду із тебе не буде ніколи повіки!" (св. Матвій, 21).
    Не треба було це зелене придорожнє деревце так суворо карати. На другий рік воно б спраглим мандрівникам могло гарні плоди подарувати. Дерево треба любити не тільки тоді, коли воно на плоди багате, а й тоді, коли воно в спеку дарує людині холодок, освіжує повітря.
    Учні Христові дивувалися, що так швидко від Христових слів "засохло це фігове дерево" (св. Матвій 21, 20). Христос їм пояснив, що все залежить від віри, от "якби цій горі ви сказали: "Порушся та кинься в море, то й станеться" (св. Матвій, 21, 21).
    Є перекази, що Магамет також казав, що коли людина має віру і скаже "Горо, йди до мене, то гора прийде". І він говорив до гори, але гора стояла непорушно. Присутні з нетерпінням чекали дива. Магамет сказав, що Він не є впертий - коли гора не йде до Магамета, то Магамет підійде до гори.

    5. ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО ІСУС НЕ ДБАВ ПРО МАТЕРІЯЛЬНІ БАГАТСТВА?
    Юнак підійшов до Ісуса і сказав Йому, що він "шанує батька і матір", "не чинить перелюбу", "не краде", "не свідчить несправедливо" і спитав: "Чого ще бракує мені?" (св. Матвій, 19, 20).
    Ісус порадив справедливому юнакові, щоб він свій маєток розпродав і людям роздав, збіднівши, як жебрак, "матимеш скарб ти на небі. Потім приходь та й іди вслід за мною" (св. Матвій, 19, 21)
    Юнак, почувши, що Ісус виступає проти приватної власности, залишив Його. Христос сказав учням: "Верблюдові легше пройти через голчине вушко, ніж багатому потрапити в Боже Царство" (св. Матвій, 19, 24).
    Жебраки ("люмпен пролетарська маса") відчули, що Ісус ділить суспільство на два ворожі кляси: кляс жебраків - привілейований, бо він може без великих труднощів попасти в Боже Царство.
    Кляс заможників мало придатній для Божого Царства. Цю ідеологію Карл Маркс (онук рабуні) старанно опрацював у "Комуністичному маніфесті". Очевидно, він замість Божого Царства, поставив комуністичне суспільство, він і філософію Гегеля перелицював: де у Гегеля стоїть слово "дух", він поставив "матерія".

    6. ІСУС ПРИЙШОВ, ЩОБ СПОКІЙ ПРИНЕСТИ НА ЗЕМЛЮ і людей об'єднати, а ви своєю наукою українців роз'єднуєте! [1147]
    "Не думайте, що я прийшов, щоб спокій на землю принести. Я не спокій принести прийшов, а меча. Я прийшов порізнити чоловіка з батьком його, дочку з матір'ю, невістку із свекрухою її", - так навчає Ісус Христос (св. Матвій, 10, 34-36).
    Очевидно, коли свекруха заможня, а невістка бідна, між ними постає сварка: невістка, прийнявши науку Христа, певна, що має більше шансів попасти до Божого Царства, у свекрухи з'являється заздрість, супроводжена сварками, родинною війною.

    7. ТЕ ЧУДО, ЯКЕ ІСУС СТВОРИВ НА ВЕСІЛЛІ МАЄ БІЛЬШУ ВАРТІСТЬ, ЯК ВАША РУНВІРА.
    На юдейському весіллі в Кані гостей багато. Христова добра мати на весіллі каже до Ісуса: "Не мають вина!" (Св. Іван, 2, 3). "Було тут шість камінних посудин на воду, що стояли для очищення юдейського, що відер по дві чи по три уміщали" (св. Іван, 2, 6).
    Христос сказав весільним гостям, щоб вони ці "кам'яні посудини" "наповнили водою". І сталося чудо: Христос створив дванадцять відер хмільного напитку. Ось "такий початок чудам зробив був Ісус в Кані Галилейській" (св. Іван, 2, 11).
    Алкогольний напій (спотикач, горілка, вино, пиво) - це джерело дешевої радости і хай би його продукували пивовари чи самогонщики, а не "Господь Бог Ісус". Правда, що святий Іван пише, що Ісус цим "виявив славу свою. І ввірували в Нього учні Його". Мене особисто це хмільне чудо не чудує.

    8. ІСУС ЗРУЙНУВАВ СТАРИЙ ЗАПОВІТ І СТВОРИВ НОВИЙ, Я ВИЗНАЮ НОВИЙ ЗАПОВІТ.
    "Сини Ізраїла позаймали в полон все жіноцтво Мидіянське і дітвору їх, і забрали здобичу, скотину і всі отари їх, і всі достатки їх" (4 кн. Мойсея, гл. 31, 9).
    І Мойсей, побачивши все це, обурився на ізраельських воєводів і каже до них: "Пощо ви оставили живими все жіноцтво? Оце ж повбивайте всіх дітей мужського пола, і все жіноцтво, що пізнало мужчину злігшись, також повбивайте. Всіх же дітей жіночого полу, дівчаток, які не пізнали ложа з чоловіком, позоставляйте живими для себе" (4 кн. Мойсея, 31, вірші 9, 18-35).
    Ісус Христос , добре знаючи "П'ятикнижжя Мойсея" (Закон), сказав: "Не думайте Ви, ніби я руйнувати Закон чи пророків прийшов, я не руйнувати прийшов, а доповнити" (св. Матвій, 5, 17).

    9. ЧИ ВІДОМО ВАМ, ЩО ІСУС НЕ МАВ НІ СЕСТЕР, НІ БРАТІВ РІДНИХ, І ТОМУ ВІН КОЖНОГО ВВАЖАВ БРАТОМ СВОЇМ?
    Йосип жив з Марією, але він "не знав її, аж поки вона не вродила свого первенця, і дав йому ім'я Ісус" (св. Матвій, 1, 25). Потім у Йосипа і Марії були сини і дочки, і юдеї, чуючи, що Ісус "навчав їх у синагозі", питали: "Звідки в нього ця мудрість? Чи ж він не син теслі? Чи ж мати його не Марією зветься, а брати ж його - Яків, Йосип і Симон та Юда" (св. Матвій, 13, 55-56). І [1148]
    Брати Ісусові не шанували Ісуса і Він казав, що пророк не шанується "в домі своїм". Ісус вважав, що рідні брати, які не шанують науки Його, не варті того, щоб їх братами звати. Він на учнів показав рукою і сказав: "Ото мати моя та брати мої" (св. Матвій, 12, 50).

    10. ІСУС ХРИСТОС ВИГНАВ НЕЧИСТИХ ДУХІВ З ЛЮДИНИ і ввігнав їх у свиней, і про це чудо все чую у церкві, а що ви думаєте?
    Євангелія пише, що демони мали переговори з Ісусом Христом у справах свого нового мешкання. Вони Христові сказали: "Пошли нас у свиней, щоб у них ми ввійшли" (св. Марко, 5, 12).
    Не зазначено, якою мовою демони вели переговори з Ісусом, але він приємно відгукнувся на їхні пропозиції. І тому свинячий "гурт кинувся з кручі в море, а було зо дві тисячі їх - і вони потопилися в морі" (св. Марко, 5, 13).
    Юдейські пастухи, які пасли ці дві тисячі свиней, "повтікали та в місті й по селах звістили" (св. Марко, 5, 14). Юдеї, як знаємо, свиней не їдять - може вони ці великі свинські стада плекали на експорт, щоб мати гроші на життя?
    Ісус, задовольняючи волю демонів (злих сил), відібрав життя у двох тисяч свиней і скривдив власників їхніх. І вода, в якій засмерділися свині, очевидно, стала заразливою. Чудо, в якому так багато неприємностей, можна назвати сумним.

    11. ІСУС ХРИСТОС МАВ НАЙСПРАВЕДЛИВІШОГО НЕБЕСНОГО ОТЦЯ, КРАЩОГО ЯК ВАШ ДАЖБОГ!
    Ісус Христос упав "доліниць та молився і благав" так, як благає добрий син доброго батька. Він вірив, що "Отець Небесний" почує його благання.
    "Отче мій, коли можна - нехай омине ця чаша мене" (св. Матвій, 26, 39). Бачимо, що Ісус сам себе вважав вірним сином Божим. В жидів була міцна віра, що той, хто сам себе проголошує "Сином Божим", вважається богохульником, єретиком.
    Жиди обурливо рекли: "Він говорив "Я Син Божий" (св. Матвій, 27, 43). Ватиканські лідери палили живцем тих людей, які відважувалися не по-римокатолицькому трактувати "Біблію".
    Ісус не отримав від Отця жодного співчуття. Він на хресті розп'ятий говорив: "Ілі, Ілі, лама савахтані!" (Боже, Боже, чому ж Ти мене покинув?". Коли Отець не має серця до свого єдиного і рідного сина, то чи ж можна вірити, що Він має серце до людей звичайних, чужих і грішних?
    Отець, який любить чужих людей більше, як свого сина, або жертвує свого достойного сина, щоб грішним людям приємність зробити, має занедбані батьківські інстинкти. Відомий євангелист Били Ґрагам, пише: "У Біблії є багато такого, чого й я не розумію. Я беру на віру" (Били Ґрагам, "Мир із Богом", Детройт, США, 1958 рік, стор. 134). [1149]

    12. ІСУС ХРИСТОС ТІЛЬКИ НА СОРОКОВИЙ ДЕНЬ ПОВНОЇ ГОЛОДІВКИ ЗГОЛОДНІВ, це ж чудо!
    Ісус сорок днів "нічого не їв, а коли закінчилися вони, то вкінці зголоднів" (св. Лука, 4, 2). Я на основі особистого досвіду скажу, що святий Лука написав про Ісусову голодівку непереконливо.
    Коли в ДП-таборі (Бременгафен, Німеччина) сімдесят п'ять українських родин були позбавлені прав їхати до США (їх повернули від корабля на основі закону Мек Керена), я в обороні їхньої гідности почав в ДП-таборі в Авґсбурзі семиденну повну голодівку.
    Голод відчувається тільки перших три-чотири дні. Сьомого дня (на домагання лікарів) я голодівку закінчив у шпиталі, не відчуваючи жодного голоду. Очевидно, що моя голодівка мене ослабила, бо я, починаючи її, не був добре відживлений. І головне - я не вмів голодувати: пив час від часу холодну воду, яка виявилася шкідливою і це розвивало запалення шлунку - лікарі врятували.
    Можна сорок днів нічого не їсти. Кутама Будда мав таку голодівку. Але людина, яка орієнтується у голодівці, не може погодитися з думкою святого Луки, що Ісус після сорока днів повної голодівки, "коли закінчилися вони, то вкінці зголоднів".

    13. ІСУС ТИМ, ЯКІ ЙОГО КРИВДИЛИ, ВІДПОВІДАВ ЛЮБОВ'Ю - ЦЕ ВЕЛИКА ВІРА!
    Є на світі святий закон - все, що живе, має право боронити себе і своє гніздо. І цим законом жив Ісус і Його земляки (визнавці віри Мойсеєвої).
    Ісус бичував тих, яких не любив. Він казав, що Він відцурається тих, які відцураються від нього (св. Матвій, 10, 33). Ісус казав учням своїм: "Я прийшов огонь кинути на землю, й як я прагну, щоб він уже запалав", "Чи ж думаєте, що прийшов Я дать спокій на землю? Ні, кажу ж Вам, але - поділ" (св. Лука, 12, 49-51). Справді, Ісус ніде не сказав: "Любіть ворогів моїх".

    14. "Я - ДОРОГА І ПРАВДА Й ЖИТТЯ", - так Ісус сказав, хто має право так сказати?
    Ісус учням своїм сказав: "Дана мені всяка влада на небі й на землі. То ж ідіть і зробіть всі народи за учнів Моїх" (св. Матвій, 28, 18-19). Прошу вдуматися в ці слова - "зробіть всі народи за учнів Моїх", і хай вони знають, що їм Ісус каже, що "спасіння походить з юдеїв" (св. Іван, 4, 22).
    "Я посланий тільки до загублених овечок дому Ізраїла", "Я - дорога і правда й життя" (св. Іван, 14, 6). Великий Тарас Шевченко має право сказати: "Я - дорога і правда й життя". У Тараса Шевченка і дорога, і правда, і життя українські.
    Кожний народ має право мати свою дорогу, свою правду, своє життя. Ісус прагне, щоб народи стали Його учнями і свято вірили в Ісусову правду, що "спасіння походить з юдеїв".
    Я вчу , "спасіння походить з юдеїв" для юдеїв, спасіння походить з англійців для англійців, спасіння походить з українців для [1150] українців. Той народ, який вірить, що його спасіння походить не з його тілеснодуховних сил, а з чужих земель, стає рабом того чужоземного спасіння. Той, хто прагне народам накинути таку віру, щоб вони стали вічними студентами його, вважається духовним агресором.

    15. 3 НАУКОЮ ІСУСА МИ МОЖЕМО ПОКОРИТИ ВСІХ ВОРОГІВ УКРАЇНИ, - український націоналізм грунтується на науці Ісуса!
    Ісус учням своїм сказав: "Зробіть усі народи за учнів Моїх". І тим народам (для упокорення, для того, щоб вони відчували, що "спасіння походить з юдеїв", треба привити таку духовну мораль: "Любіть своїх ворогів, добро робіть тим, що ненавидять вас. Благословляйте тих, що вас проклинають і моліться за тих, що кривду вам чинять, хто ударить тебе по щоці, підстав йому й другу, а хто хоче плаща твого взяти, не забороняй і сорочки" (св. Лука, 6, 27-29).
    Любі земляки мої - християни, з наукою Христа ви можете жити, але вільними ви ніколи не будете.
    Воля - Весна Священних Лицарів України (Русі). Вони її Діти. Вони мають свою Дорогу і Правду Життя - Рідну Українську Національну Віру. [1151]



    На головну сторінку   Рекоменд. літ-ра   Першоджерела
     На титульну сторінку      Покажчик       Зміст
 Книги:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26:1  26:2  26:3  26:4  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52