3. Певно ж, Ви маєте свою думку про те, ким і коли була написана -"Біблія" (П'ятикнижжя Мойсея)?
В. Дослідники "Біблії" (англійці, німці, французи) ствердили, і про це я детально пишу в "Мага Вірі", що "П'ятикнижжя Мойсея" (Тору) 2500-2450 років тому написали два рабини (пророк Езикіел і пророк Ездра).
Очевидно, вони користувалися легендами Сумерійськими про світовий потоп, Заповідями сумерійського законодавця Ур Намму, які були використані царем Гаммурабі, і згодом об'явилися у "Божих Заповідях Мойсея".
Між іншим, філософ Барух Спіноза твердить, читаючи "Біблію", що Мойсей не писав "П'ятикнижжя Мойсея": не міг же він написати репортаж про свій похорон, який з детальністю описаний у 5-ій книзі Мойсея. Іван Франко у книзі "Сотворення Світу" (на основі багатющих джерел) довів, що "Біблія" не є оригінальним твором.
31.
3. Що скажете тим, які думають: одному народові віра Христова допомагає, а другому - ні. Тепер шириться поняття, що греко-католицька і УАПЦ є національними церквами. І яка Ваша думка про це?
В. Маймо відвагу знати, що є пани-християни і є раби-християни. Пани-християни впродовж тисячоліття рабам-християнам забороняли творити свої християнські догми, канони, ритуали, і своє розуміння науки Христової.
У нас інтерпретація віри Христової не наша. І церковні терміни (епітрахиль, парастас, панахида, панагія, іконостас, парафія, анатема, євхаристія) створені греками. Українці були не творцями, а сприймачами того духовного харчу, який творили пани-християни.
І скажімо народові правду: Христова церква в Україні не служила Україні, бо її лідери (архиєреї) були підлеглі Візантії, а потім - ханам Татаро-Монгольської орди, королям польським, монархам московським. У часи повстання, очоленого Богданом Хмельницьким, ні один українець-єпископ не став на стороні Хмельницького, бо... гетман не був коронований на престол. І ні один єпископ не підтримав гетмана Івана Мазепу, навпаки - усі в церквах його проклинали як антихриста, який став по стороні протестанта Карла 12-го.
У "Євангеліях" християнам заборонено займатися національними справами. У церкві Христовій "немає юдея, ні грека", "усі бо ви одно в Христі Ісусі", "коли ж ви Христові, то ви насіння Авраамове" Павло до Галат, 3,28-29, "Немає грека, єврея, чужоземця і скита, а все й у всьому Христос", Павло до Колосян, 3,11. Хто впроваджує у церкву Христову національні справи, той займається язичеством (паганізмом).
32.
3. Яке ставлення чужинців до РУНВіри?
В. Чужинцям я кажу: Бог ніде не сказав, що українці не мають права мати українське розуміння Всевишнього. Взаємопошана між чужинцями є тільки там, де спілкуються незалежні з незалежними.
Чужинці, знаючи, що вірні РУНВіри не підлеглі жодним іноземним релігійним авторитетам, ставляться до них шанобливо. І з довір'ям. І я бачу: маючи РУНВіру, ми маємо право на Світовому Релігійному Конгресі сидіти як рівні з рівними, як незалежні з незалежними. У релігійному рівноправстві репрезентується велич людського "Я".
33.
3. Відчувається, що у Вас є прагнення, щоб наші колядки, щедрівки, веснянки були переосмислені. Що це значить?
В. У наших багатьох колядках, щедрівках, гагілках є тільки форма рідна, а зміст - чужий. У них славиться Вифлиєм, Єрусалим, Йордань, звеличується культура іноземна. Дівчата, узявшись за руки, виводять гагілку, співаючи: "Їде, їде Зельман, їде, їде Зельманова".
Вважаю, що наші колядки, щедрівки повинні мати наш зміст. І так воно й було 1000 літ тому. У колядках, щедрівках славилася природа Вітчизни, воїни-богатирі, достойні хлібороби і їхні діти.
34.
3. Прочитав в "Голосі України", а потім в "Україні" і "Молоді України" про Рідну Українську Національну Віру (РУНВіру). А у "Вечірньому Києві" написано, що Ви фундатор РУНВіри. Людина феноменальна. А от свої здібності марнуєте, бо використовуєте їх для роз'єднання християн, проповідуючи віру в Єдиного Господа Дажбога, схаменіться!
В. О Господи! З 325 року починаючи, християни живуть в роз'єднанні. У суперечках. І роз'єднання, як відомо, були криваві: пригадаймо на весь світ відому Варфоломіївську ніч.
У Парижі було вбито за одну добу тридцять тисяч інакшевіруючих. І робили це роз'єднані християни з любові до Христа. Та така жорстокість між інакшевіруючими, віримо, минула, хоч у пам'яті людства вона залишилася на довгі віки.
Сьогодні в США зареєстровано 285 християнських сект. Згоди між ними немає. Кожна має інакшу інтерпретацію науки Христової. Є в Т. Шевченка по-божественному світлощирі слова: "Наробив ти, Христе, лиха".
Упродовж віків наш народ роз'єднаний - воює сам з собою. Витрачає багато духовної енергії, часу, грошей. Одні доводять, що Рим правильно вірує в Христа, а другі кажуть - греки.
Українці (католики і православні) ніколи не помиряться. Є великі перешкоди. Архиєреї греко-католицькі у церквах кажуть, що в 988 році князь Володимир запровадив на Київській Русі католицьку віру, бо в той час імперська релігія Риму ще не була роз'єднана. Архиєреї грецького православія ці католицькі твердження заперечують, вважають їх безпідставними, образливими.
Я кажу: чужа духовність роз'єднує наш Народ і знедолює. У ній немає душі нашого єства. У ній чуже розуміння Бога. Єдність в народі постане достойна і свята тоді, коли його єднатимуть Рідні Духовні Сили, не підлеглі чужим концепціям Бога, чужим релігійним авторитетам, догмам, канонам, ритуалам.
35.
3. Учителю Силенко, я десь читала, що релігія - це одне, а "вєра" - друге.
В. Латинське слово "релігаре" значить "зв'язок". Очевидно, в розумінні "зв'язок з божеством". "Яка твоя релігія?" - це запитання у старих римлян відповідає змісту: з яким божеством пов'язаний.
Майже на всіх територіях колишньої Римської імперії поширене слово "релігія". Але греки зберегли свою назву "тріскія" в значенні "віра". А ірляндці - "ірес".
Слово "вєра" не давнє. У наших предків (трипільців-скитів), як це бачимо в санскриті і в мові скита Будди, було поширене слово "віра" у значенні "відвага, подвиг, мужність, натхнення".
У санскриті слово "дгарма" багатозначне: "правила, закон, звичай, обрядність, правильність". І воно сьогодні в Індії тотожне з - словом "релігія".
У наших предків була зосереджена увага на вдосконалення людського єства. На правильне ставлення людини до людини і до роду, племени. На свідоме ошляхетнення тих сил, які складають суть єства (Нав, Яв, Прав). І чим в людини була благородніша поведінка, тим вона вважалася більш віруючою.
Кияни вірили, що Господь є в їхній душі, і тому в Києві до 988 року не було закону про покарання смертю. Слова "релігія", "віра", "тріскія", "дгарма" мають однакове значення.
36.
3. Я християнка і до тих людей, які міняють свої переконання, довір'я не маю. Ненавиджу їх! І ось Леонід Кравчук був комуністом, а став патріотом України, я йому не вірю! І це відноситься й до Вас, пане Учителю. Ваші батьки мусили бути православними. А Ви об'явили віру в Господа Дажбога.
В. Ісус Назарей, Ваш Бог, був вихований в синагозі в дусі ортодоксального юдаїзму. І, як пишуть "Євангелії", був рабином. І він змінив свої переконання. Об'явив реформу віри Мойсеєвої, яка була юдеям дана їхнім Господом Саваотом (Єговою). Отже, відійшов від ортодоксального юдаїзму. І за це був на основі "Тори" покараний провідними рабинами (сан-недріоном). І сьогодні Вам кожний рабин скаже, що Ісус Христос - є пророк-бунтар.
Апостол Павло ненавидів Ісуса Христа. І, будучи ортодоксальним юдаїстом, жорстоко розправлявся з християнами (знаємо, що першими християнами були асимільовані, огречені юдеї). І вони приймали грецькі імена. Павло арештовував християн і "віддавав до в'язниці чоловіків і жінок", "Діяння Апостолів", 22,4.
І він особисто брав участь у вбивстві християнина, проповідника святого Стефана, вбивство похваляв і стеріг "одежу вбивців", " Діяння Апостолів", 22,20. Та потім змінив свої переконання і став, як пише "Стандарт Жидівська Енциклопедія", стор. 439, 1959 р., США, "архітектором гойського християнізму".
З України (і це знаємо з історії) вивозили в Сибір закутого в кайдани того українця, який біля церкви заявив, що не хоче бути православним. Не хоче бути православним - значить, не визнає ката-царя Москвинського помазаником Христовим, стає цареборцем.
Українець, який відійшов від білої чи червоної ідеології Москвинської імперії (жорстокої тюрми народів), благородна людина.
Тарас Шевченко звеличив мученика чеха Івана Гуса, який був живцем спалений за те, що змінив переконання. Я вважаю, що людині Господом дане право робити переоцінку духовної вартости.
Є християни освічені, а є темні, забобонні. І хоч віру мають велику і багато говорять про християнське милосердя, та мислення в них зубожіле і милосердя їхнє жорстоке. Вони нагадують ту бабусю, яка з любові до Христа, як знаємо з історії, підкладала дрова до вогню, в якому горів Іван Гус.
37.
3. У церковному хорі співаю "Аллилуя". Запитувала дяка і пан-отця, що це слово означає? І не дістала відповіді. Люди порадили звернутися до Вас, Учителю Силенко.
В. Архиєреї .(греки) з юдейського слова "Галлелу Ягве" (Єгова) оформили слово "Аллилуя", що значить "Звеличаємо Єгову" (Бога народу юдейського). Або -"Хвала Єгові".
Не всі знають, що й ім'я Ісус оформлене з імени Ягвешуа (Джашуа), що значить "Ягве-спасіння". У "Біблії" є багато імен, пов'язаних з ім'ям Ягве. Наприклад, "Йоагв", вимовлене греками, як "Іоан", означає "Ягвова милість". А "Маттеягв" (Маттей) - "даний Ягвою", і так далі.
38.
3. Увесь світ визнає віру Христову. А Ви, пане Силенко, бунтуєтеся. Хочете, щоб українці так, як японці, китайці, жиди, індуси, мали свою рідну віру. Щоб вірили в єдиного Господа Дажбога. Ми, українці, мусимо єднатися з інтернаціональною більшістю, а не жити в рамках свого суспільства, бути меншістю.
В. У "Мага Вірі" пишу, що перш за все ми повинні бути ми, а не населення без почуттів національної гідності. Яка велика нація захоче єднатися із зденаціоналізованою масою, як рівна з рівною?
На світі 28 відсотків християн, отже, вони - меншість. Усі інші люди планети Земля сповідують різні релігії. Є буддисти, конфуціонери, індуси, жиди, мусульмани, японці та інші. І в Україні-Русі, крім християн, є жиди, мусульмани, буддисти.
Всеправедний Господь ніде не сказав, що українці повинні бути гіршими людьми. Що вони не здібні мати свою Віру. А коли б Він у якійсь чужій релігії таке сказав, я би був обурений.
Жидів менше, ніж християн, але вони не хочуть бути християнами, хоч для них Ісус рідніший, ніж для нас. Вони хочуть мати свою Дорогу Життя, і хоч вона не завжди буває легкою, вони її не зраджують, щоб мати своє незалежне "Я". Орлів менше, як горобців, але орел не хоче бути горобцем. Найкраще себе почуває той, хто є сам собою.
39.
3. Я читала, що 30 років тому Ви утвердили тризуб в обрамленні сонячного проміння знаменом Дажбожим, емблемою РУНВіри. Які Ваші розуміння цього символу?
В. Історик Н. М. Карамзін, оглядаючи археологічні знахідки, через помилку (а може незнання) назвав герб князів України-Руси тризубом. Що це за емблема? Звідки вона і яка її суть? У "Мага Вірі" даю широкі пояснення, а тут - коротко.
Перш за все, ця емблема не має нічого спільного з зубами. Вона така стара, як історія культури і цивілізації людства (пелазги-гіттіти-скити-кияни). І це стверджують численні археологічні знахідки. І, між іншим, ця емблема є святістю Скитського роду Гаутами Будди (Будителя).
У санскриті вона зветься "Трисута", я її назвав - Трисуття. Мене не тільки зачаровує, а й дає мені святу натхненну силу філософська розсудливість предків наших.
"Виласа Книга" (давній літопис України-Руси) пише: "Перше Триглаву поклонятися маємо і йому велику славу співаємо", 1, 11-а ("Триглав - Три сутності буття").
Скити (українці-русичі) вірили, що основу людського єства творять три суті (три глави): Нав (духовне буття), Яв (явне, матеріальне буття) і Прав (правила духовного і матеріяльного буття). І "Виласа Книга" пояснює, що буття (суті) перебувають "в єстві людини, і вони переборюють сили темряви і ведуть до добра", 15-а. І вони ознаменовані емблемою: ми її звемо Трисуття (тризуб).
У цій емблемі втілено заповіт Предків наших, який має немеркнучий зміст: розумними правилами (законами) самовдосконалюй духовну і тілесну силу, то "перебореш сили темряви і ощасливишся добром". Будова такої держави, як Україна-Русь, потребує, щоб її архітектори були добрими знавцями історії людства.