Суть п'ята
Дажбоже, Єдиносущий Господи мій, Справедливість і Милосердя, натхненний Вірою в тебе, я прийшов до Людей моїх.
40.
3. Козаки вмирали за православіє, за віру Христову. Де Ви чули, щоб козак був католиком-юніятом? Де чули, щоб козак вірив у Дажбога? Пане Силенко, ждемо відповіді.
В. Ми не сьогоднішні. Розгорнімо книгу давньої історії. Скит (дехто пише "скиф") Гаутама Будда, як твердять усі його біографи, мав на поголеній голові косу (чуб). Він був "косака".
Скитське плем'я 2500 років тому прибуло до Індії і на долинах (40 миль на південь від Гімалаїв), заснувало державу Сакія. її царем був Судгодан (судженням даний) батько Будди. Усі провідні скити і їхні рідні попередники (гіттіти) мали косу на поголеній голові, були "косаками". Дані, підтверджені істориками, подаю в "Мага Вірі".
У Ірані (епохи царя-Дарія) скитів звали саками. Чому? У них була зброя, яку вони називали "сакіра", і про це пише Геродот. Скити (саки) "сакірою" сікли ворогів (були січовиками).
Лицар-цар Святослав, як йому сповнилося 15 років, був у Києві на Хрещатій долині обрядово висвячений на косака (волхв йому поголив голову, залишивши ознаку шляхетності, косу (чуб). Обряд освячення на косака я описую в "Мага Вірі". Святослав вірив у Дажбога.
Монголи того воїна, який не виконував накази курултая і жив як бунтар, звали "ґазаґ". І часто озброєні "ґазаґи" жили ватагами, партизанили. Отже, монгольське слово "ґазаґ" і санскритське "косак" не однозначні, хоч фонетично трохи подібні.
У "Мага Вірі" пишу, що перші загони київських косаків появилися після 1245 року. Вільнодумні кияни не хотіли коритися наказам Орди, яка брала їх із сіл і гнала на рабські (ординські) роботи.
Було б величніше, коли б запорожські косаки (козаки) умирали не за православіє, а за утвердження своєї держави зі всіма її законами і порядками (кордонами, постійним військом і коронованим монархом (гетьманом). У часи Богдана Хмельницького в Європі республіканське правління державою ще не було визнане.
Нове косацтво в Україні-Русі стане лицарським тоді, коли буде натхненне національною свідомістю і величчю косака - царя Святослава Хороброго. А розсварені церковні справи (католицькі і православні) залишить церкві і їх не буде впроваджувати на Запоріжжі.
Щоб не повторилось те (не дай, Господи!), про що пише Тарас Шевченко: "Котилися і наші козачі дурні голови (...) за віру Христову". Косак-запорожець ставить справи Української держави понад Усе. Для нього Мати-Україна і служіння їй так, як Англія для англійця, є його вірою і молитвою.
41.
3. Чи кожний громадянин України може належати до громади РУНВіри?
В. Католик не може належати до громади буддистів і - навпаки. У США, Канаді та інших країнах в урядах зареєстровані громади РУНВіри як церква. У Києві громада вірних РУНВіри у вересні 1991 року у Київській міській Раді народних депутатів зареєструвала свій статут як релігійна громада, а також у Полтаві та інших містах. І хто визнає цей статут, може належати до громади РУНВіри.
42.
3. Учителю Лев Силенко, хочу знати: на якій підставі в США, Канаді поширений термін юдейо-християнізмі Бо з цього виходить, що я юдейо-християнка. При чім тут "юдейо"?
В. Слово "християнка" в перекладі на нашу мову значить "помазанківка" (визнає науку Помазанця). Помазанців у різних релігіях багато. Оглянемо сторінки історії. І стане ясно: "Християнська релігія виросла з юдаїзму. Ісус і всі його послідовники були жидами", "Стандарт Жидівська Енциклопедія", стор. 439. І такі твердження прочитаєте в бібліотеках Азії і Європи.
Християнин вірить, що його родоначальниками є Авраам, Ісаак, Іаков, Сара, Рахеля. Коли він одружується, то в церкві піп йому каже, щоб він був, як Ісаак, Іаков, а його наречена, щоб була, як Сара і Рахеля. Померши, християнин на славу Господа Саваота відправляється на лоно Авраама.
І заповіді, як моральна основа в християнина, юдейські, дані Мойсееві Господом юдейським. Мойсей же не був християнином.
Славний жидівський вчений, філософ і поет, Ірвінг Дейтон у журналі "Кенедіен" ("Винніпег Трибюн", березень, 1976 р.) пише у вірші "Мій брат Ісус", що "християни вибрали собі одного з жидів, вибрали мого брата Джа-шую і назвали його Ісусом, і б'ють до нього поклони, як до Бога".
Християни повинні з особливою пошаною ставитися до жидівського народу, адже він їм дав Бога Ісуса, Діву Марію (виховану в синагозі), заповіді, концепцію Бога, космологію (оповідання про створення світу) і моральні закони життя.
43.
3. Дивуюся. У РУНВірі, яку Ви об'явили як Божу благодать, Господь має ім'я Дажбог. На якій основі? А чому не Аллах, Саваот-Єгова? Хіба ім'я Бога має значення? Головне, аби людина була віруюча. Чи у Вашій церкві є ікона Дажбога і святих?
В. Дажбог - Святий Дух. Хіба Дух, Світло, Правда мають образ, стать? Вірні РУНВіри іконам (образам) не поклоняються. А щодо значення імени Бога, то уявіть таке. Ви приїхали в Африку. Опинилися в Уганді. Йдете вулицею Кампали.
З цікавости заходите до негритянської церкви. І бачите: на позолочених іконах обличчя Тараса Шевченка (Він у шапці, з вусами, є сяйво навколо його голови). І тут же - Іван Франко і Леся Українка. Біля цих святих ікон горять свічки. І віруючі негри славлять Дажбога - Господа України-Руси.
І Ви ніби... отетеріли. Якесь дивне (але приємне) почуття запанувало у вашому єстві. І обличчя святих, й ім'я Дажбог такі для Вас до болю близькі, рідні. Ви звикли в Україні в церкві чути пісню "Світися, новий Єрусалиме! Свят, свят Бог Саваот-Господь народу ізраельського". І бачити ікони апостолів (юдеїв) Павла, Петра, євангелістів Маттея, Луку. Ви з цими поняттями зжилися і повірили, що все це єдинобожественне. І так мусить бути і нині, і прісно.
І на ваше прохання негри з благовінням оповіли, що в їхньому місті півстоліття тому побував благовісник з святої землі України. І оповів їм, що український народ, як миролюбний і Богом вибраний, має найбагатшу в світі землю, зазнав великі гоніння й муки.
Дажбог, Господь України, милосердний і всеправедний і нікого не карає пеклом. А його апостоли Тарас, Іван, Леся проповідували мир на землі і за це були дияволом переслідувані, терпіли тюремні муки.
І угандцям віра в Дажбога сподобалася. І вони, щоб був мир на землі, у своїй церкві натхненно славлять Дажбога. З цієї казки Ви зрозуміли, що з ім'ям Господа пов'язана історія народу, його вдача, культура, мораль, мова і концепція Господа.
44.
3. Я, як християнка, вважаю себе грішницею. Гріх, який Єва вчинила з Адамом, перейшов на всіх жінок. І про це всі чують у церкві. Господь за непослушенство вигнав Єву з раю і покарав її, сказавши: "За твої гріхи будеш у болях родити". І це правда! Я ж у болях родила дітей. Чи й у РУНВірі Євин гріх переходить на кожну українку?
В. Усе родиться в болях. Вівця, корова, коза родять своїх діток у болях. Думаєте, що їхній біль спричинений тим, що й на них Господь Саваот поширив Євин первородний гріх?
Я вважаю, що біблійна оповідь про Адама, Єву і гадину, що жили в раю (на Месопотамській долині), належить до юдейської мітології, яка, на мою думку, не є оригінальною.
Зачатіє дитини, яке благословила Любов, і народження дитини не є злочином (гріхом). Зі зла походить зло. А мати ж під час народження здійснює святу дію: родить дитя (ангела-посланика Божого). Та доля цього ангела часто залежить від того, хто і на які шляхи спрямує його мислення і як будуть виховуватися його емоції.
45.
3. Докажіть, чим Силенкова віра краща за віру Мойсея, Христа чи Могамета? Я завжди прагнула до кращого.
В. У "Мага Вірі" пишу: немає віри кращої чи гіршої. У кожній вірі (національній чи інтернаціональній) проповідується любов до Бога і пошана до людини. І ніхто не має права тієї чи тієї віри принижувати. Ніяка віра не впала з неба.
У вірі (початковій чи високорозвиненій) закодована вдача й історія духовного розвитку народу. І в цьому ми переконуємося, читаючи "Веди", "Авести", "Трипітаки", "Біблію" чи "Коран". І Пророк, який проголошує заповіді чи концепцію Господа, втілює в собі притаманності ген свого народу.
І тому японець каже, що юдейська віра йому чужа. Він сповідує японську віру (шінто), в якій проявлені святощі, культура, моральні правила, обрядність, світорозуміння і світовідчуття японського народу. І він у своїй вірі чується сам собою, йому зручно і приємно.
Отже, так я вже говорив, є віра рідна і є віра чужа. Є мати рідна і є мати чужа. Спитайте сама себе: яка для вас мати краща?
Рабини навчають своїх духовних дітей, що жид, в якого з дитячих літ був забраний юдаїзм і була йому прищеплена чужа духовність, перестав бути жидом. Та загублений син часто повертається до свого роду, питає: хто я, з якого кореня походжу?
46.
3. Тепер наші газети одні пишуть "жид", а другі - "єврей". Чи "жид" образлива назва?
В. Такої релігії, як євреїзм, немає, є юдаїзм. Слово "єврей" ханаанське. Коли Ханаани на другому березі ріки побачили (а це могло бути 3150 років тому) прибулих іноземців, вони їх назвали "ібр", що значить "зайшлі", "ті, що по іншій стороні ріки". Арамейці вимовили "ібр", як "ебреї". І звідси - "гібреї", "євреї".
Юдеї - самоназва народу. Є твердження, що плем'я мало тотем з ім'ям Єд, що значить "лев". З "Єд" і постали слова "юда", "юдея", "юдеєць". Латини казали "юдауес", а греки - "іоудаіос". Англійці вимовили, як "джю", а Українці й Поляки, як "жид". Жид - назва правильна, достойна, і її вживали Т. Шевченко, Ів. Франко і весь наш народ.
47.
3. Мій знайомий у Києві на чорному ринку купив "Мага Віру", бо утратив надію отримати з Америки. Чи буде можливість видати "Мага Віру" в Україні, щоб задовольнити потребу читачів?
В. Сьогодні в Україні видавничі справи переживають кризу. Та коли до нас звернеться видавництво, готове підписати умову видання, ми допоможемо, приславши валюту на купівлю паперу. За останні два роки з України я дістав сім тисяч листів із запитанням: коли і як можна купити "Мага Віру"? Прикро, що задовільної відповіді ще не можемо дати.
48.
3. Бога чи Пророка Ісуса послав Саваот-Єгова, і тому його наука Божа. Магомет посланий Аллахом. І про це він сказав арабам: "Крім Аллаха, нема Бога, а я його Пророк". Чим Ви, Лев Силенко, докажете українцям, що Ви посланий Господом Дажбогом?
В. Якщо людину послало Добро, вона чинить добро. Зі Світла походить світло. Якби я не був посланий Господом Дажбогом, я б не проповідував Віри в єдиносущого, милосердного і всеправедного Дажбога і не мав би натхнення написати "Мага Віру". Дажбог - Правда, Святий Дух України-Руси,
Моя віра благословенна Дажбогом і є спасінням для мого народу, який я люблю більше, ніж самого себе. Коли мій народ іще не визнає моєї віри, то це не його провина, а тих антиукраїнських сил, які ослабили в його душі святе хотіння - хотіння втверджувати незалежну духовність.
49.
3. РУНВіра, як церква, Українська віра в Бога і філософія української правди, моралі, культури, що й казати, справа свята! Але наші люди до всього збайдужіли. Та їх і обвинувачувати не можна. 70 років з них ліпили радянську людину: живи по-радянському. У нас національна культура тільки по формі, а от по духу, змісту соціалістична. І пригадую я, як піонерка декламувала вірш -"Моя батьківщина - це партії голос. Моя батьківщина- це Леніна клич". Але замість "це" в думці мала "не".
Бо ж виходило так: вір у партію і Леніна не думаючи, і ця віра тебе спасатиме. А коли почнеш думати і скажеш, що в тебе була батьківщина ще перед Леніним, станеш грішником, опинишся в концтаборі. Імперія Леніна і її концтабори ліквідовані.
І тепер людям кажуть: живи по-християнському, у нас християнська культура, читай дітям "Біблію", цілуй ікону Архистратига. Але він дитині чужий, не зрозумілий.
Оглянуся: там католики, там православні, там свідки Єгови чи баптисти. І між ними незгода, сварня, і всі вони християни. І тому дехто каже, що "це перехід з ярма в ярмо". Учителю, по професії я лікар. Ви, як духовна особа, скажіть ким ми повинні бути?
В. Відповідь на Ваше запитання є в "Мага Вірі", в катехизисі РУНВіри "Навчання". Людина родиться два рази. Перше народження тілесне, а друге - духовне. Ми будемо достойними, успішними і щасливими людьми, коли родитимемо себе не тільки тілесно, а й духовно. Робімо так, щоб духовно нас не родили ніякі чужі сили. З чужого походить чуже.
Ким українець повинен бути? Українець повинен бути українцем. Так, як жид повинен бути жидом, а японець - японцем. Коли ми будемо за вірою українцями, у нас буде український шлях життя. Самонародиться в душі нашій незалежність національного "Я".
Своя Віра, своя Воля і Правда в своїй хаті буде тоді, коли нас одухотворюватиме українське розуміння Бога. Щоб жид був жидом, йому рабин у синагозі читає "Біблію": "Нехай не буде в тебе чужого Бога, і щоб ти не кланявся перед чужоземним Богом", "Псальми", 81,9, Тобто, щоб ти не кланявся перед чужою духовністю, перед чужим розумінням Бога.